Data wydarzenia:
SLUSH to jedno z najważniejszych wydarzeń startupowych. Gromadzi ok. 12 000 uczestników, w tym 2 600 inwestorów. Jest imprezą adresowaną do młodych innowacyjnych firm, dając im okazję do nawiązania nowych kontaktów z potencjalnymi partnerami, wymiany doświadczeń z innymi startupami czy udziału w bogatym programie wydarzeń towarzyszących.
Polskie stoisko na SLUSH
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, w ramach realizacji Branżowego Programu Promocji sektora IT/ICT zorganizuje przy tej okazji stoisko informacyjno-promocyjne. Polskie firmy będą mogły korzystać z niego, by promować swoją ofertę i umawiać spotkania biznesowe.
Firmom zainteresowanym promocją swojej oferty na polskim stoisku umożliwiamy:
- skorzystanie ze stoiska w celu organizacji spotkań biznesowych,
- prezentację materiałów informacyjno-promocyjnych (ulotki, gadżety itp.),
- wyświetlanie filmów promocyjnych.
Niezależnie od tego, czy firma jest indywidualnym wystawcą na SLUSH, czy zwiedzającym, może skorzystać z różnych form nieodpłatnej promocji na polskim stoisku. Swoje materiały mogą przesyłać również firmy, których przedstawiciele nie biorą osobistego udziału w imprezie.
Korzystanie z możliwości promocji na polskim stoisku jest bezpłatne; firmy we własnym zakresie pokrywają koszty udziału i kupują wejściówki.
Wszystkich zainteresowanych szczegółami prosimy o kontakt w terminie do 20 października 2022 r. na adres magdalena_zwolinska(at)parp.gov.pl
Planujecie udział w SLUSH? Nie zwlekajcie z rejestracją, gdyż pula biletów jest ograniczona.
Wszystkie uczestniczące startupy mogą starać się m. in. o udział w pitchu Slush 100. W tym celu trzeba zarejestrować się do 8 października, chyba że bilety wyprzedadzą się wcześniej.
Jako startupy, macie też możliwość starania się o udział w Founders Day, który odbędzie się tuż przed SLUSH, a zgłaszać się na to wydarzenie można do 29 września.
Więcej informacji znajdziecie na stronie imprezy: www.slush.org
Rezerwacje on-line na to wydarzenie nie są dostępne.