„Teachers as Researchers weeks” jest organizowany przez European Digital Education Hub, aby pedagodzy mogli wspólnie wypracować rozwiązania problemów, z którymi spotykają się codziennie w miejscu pracy.
Pracujesz w edukacji cyfrowej i stoisz przed wyzwaniami? Czy chcesz zaangażować się we wspólne badanie i gromadzenie dobrych praktyk edukacyjnych ze swoimi rówieśnikami?
Jeśli odpowiedź jest twierdząca, możesz dołączyć do społeczności European Digital Education Hub.
Hub wspiera współpracę w zakresie wymiany informacji i procesów rozwoju wiedzy na poziomie europejskim poprzez działania „Teachers as Researchers”.
Dydaktycy ze wszystkich sektorów są mile widziani, w tym nauczyciele, dyrektorzy szkół, projektanci, trenerzy instruktażowi itp.
Trzy główne filary działań „Teachers as Researchers” to:
- wspólne badanie praktyk edukacyjnych, poprzez identyfikowanie i opisywanie wspólnych wyzwań i działań
- eksperymentowanie z tymi działaniami poprzez zbieranie obserwacji ich wpływu i wyników w raportach zwrotnych
- analiza porównawcza informacji zwrotnych jako synteza w celu rozwiązania zidentyfikowanego wyzwania.
Każdy etap obejmuje proces wzajemnej weryfikacji przez innych pedagogów ze społeczności.
Dotychczas omawiane wyzwania obejmują, jak:
- oceniać pracę osób uczących się podczas nauczania na odległość
- angażować wszystkich uczniów w zadania związane z nauczaniem na odległość
- znaleźć właściwą symbiozę pomiędzy narzędziami cyfrowymi, a uczniami o specjalnych potrzebach
- nauczyć umiejętności cyfrowych uczniów na poziomie początkującym, w tym tych, którzy po raz pierwszy używają narzędzi cyfrowych w procesie uczenia się.
Najbliższe terminy:
- 14-15-16 grudnia 2022 (godz. 14.00-16.00)
- 11-12-13 stycznia 2023 (godz. 13.30 – 15.30)
- 1 lutego (godz. 14.00-16.00), 2 lutego (godz. 9.00-11.00), 3 lutego 2023 (godz. 14.00-16.00)
Wszystkie czasy podane są w CET, czyli Central European Time.
Odwiedź kanał Teams „Teachers as Researchers”.
© Komisja Europejska