Celem tego badania jest określenie trendów i wyzwań w szkoleniu nauczycieli i trenerów TVET w kontekście cyfryzacji oraz zidentyfikowanie przykładów innowacyjnych działań w zakresie szkolenia nauczycieli TVET, które okazały się skuteczne.
Aby lepiej zrozumieć najnowsze trendy w rozwoju umiejętności cyfrowych w szkoleniu nauczycieli TVET, to badanie analizuje jego status zarówno przed i podczas pandemii COVID-19. Bada, jak różne kraje odpowiedziały na potrzebę przeniesienia się do zdalnych środowisk nauczania. Rozważa również, w jaki sposób kraje wspierały nauczycieli i trenerów TVET w rozwijaniu umiejętności i kompetencji potrzebnych do korzystania z narzędzi, usług i technologii cyfrowych w celu zapewnienia wysokiej jakości kształcenia i szkolenia skoncentrowanego na uczniu, w szczególności uczenia nastawionego na praktykę, które jest znakiem rozpoznawczym wysokiej jakości oferty TVET.
Dokument jest dostępny pod tym linkiem.