Dla kogo?
Przedsiębiorców chcących zadbać o wizerunek swojej firmy w mediach społecznościowych.
Czego się nauczysz?
Jak zaprojektować i wdrożyć schemat komunikacji w social Media
Jak dobrać odpowiednie medium do typu swojej działalności
Jakie narzędzia stosować w celu wzrostu rozpoznawalności marki oraz propagowania pozytywnego wizerunku
Rozdział 1. Media społecznościowe – jak widzi nas Internet?
Pierwszy rozdział wprowadzi Was w świat social media dla biznesu. Poznacie dowody, dla których warto w tej społeczności zaistnieć oraz dowiecie się, jak przekuć tę obecność na wyniki sprzedażowe.
Lekcja 1.1. Czym są media społecznościowe?
Lekcja 1.2. Społeczność
Test Rozdział 1.Test (Quiz)
Po ukończeniu wszystkich lekcji w rozdziale możesz przystąpić do testu. Żeby go zaliczyć powinieneś prawidłowo odpowiedzieć na 80% pytań. Do testu możesz podchodzić dowolną liczbę razy, ale zapamiętany zostanie Twój ostatni wynik. Powodzenia!
1h 15m
Rozdział 2. Główne kanały mediów społecznościowych
W tym rozdziale omówimy funkcjonowanie poszczególnych portali społecznościowych pod kątem przydatności dla przedsiębiorców.
Lekcja 2.1. Facebook
Lekcja 2.2. Instagram
Lekcja 2.3. Twitter
Lekcja 2.4. LinkedIn
Lekcja 2.5. YouTube
Test Rozdział 2.Test (Quiz)
Po ukończeniu wszystkich lekcji w rozdziale możesz przystąpić do testu. Żeby go zaliczyć powinieneś prawidłowo odpowiedzieć na 80% pytań. Do testu możesz podchodzić dowolną liczbę razy, ale zapamiętany zostanie Twój ostatni wynik. Powodzenia!
0h 30m
Rozdział 3. Konkursy w mediach społecznościowych
W rozdziale trzecim zastanowimy się, po co w ogóle organizować konkursy w mediach społecznościowych. Wyjaśnimy jak zrobić to zgodnie z literą prawa. Omówimy jak stworzyć dobry regulamin.
Lekcja 3.1. Regulamin konkursu
Lekcja 3.2. Nagrody
Test Rozdział 3.Test (Quiz)
Po ukończeniu wszystkich lekcji w rozdziale możesz przystąpić do testu. Żeby go zaliczyć powinieneś prawidłowo odpowiedzieć na 80% pytań. Do testu możesz podchodzić dowolną liczbę razy, ale zapamiętany zostanie Twój ostatni wynik. Powodzenia!
0h 45m
Rozdział 4. Przydatne narzędzia
W ostatnim rozdziale kursu omówimy narzędzia do monitorowania mediów społecznościowych, obróbki grafiki oraz planowania i automatyzacji publikacji.
Lekcja 4.1. Monitoring mediów społecznościowych
Lekcja 4.2. Narzędzia do obróbki grafiki
Lekcja 4.3. Planowanie i automatyzacja publikacji
Test Rozdział 4.Test (Quiz)
Po ukończeniu wszystkich lekcji w rozdziale możesz przystąpić do testu. Żeby go zaliczyć powinieneś prawidłowo odpowiedzieć na 80% pytań. Do testu możesz podchodzić dowolną liczbę razy, ale zapamiętany zostanie Twój ostatni wynik. Powodzenia!
Certyfikat
Certyfikat będzie dostępny po ukończeniu wszystkich lekcji i testów oraz po ocenieniu kursu. Sprawdź, czy oceniłeś kurs.