Uczestnicy kursu „Nowoczesny marketing i własny sklep internetowy” zapoznają się z podstawowymi zagadnieniami z zakresu współczesnego marketingu i marketingu internetowego. Po zakończeniu kursu nabędą również praktycznych umiejętności w zakresie projektowania sklepu internetowego w obrębie: planowania strategii produktów, strategii sprzedaży oraz bezpieczeństwa funkcjonowania sklepu internetowego.
WYMAGANIA WSTĘPNE
Brak
CELE KURSU
Cel główny
Podniesienie wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie nowoczesnego marketingu, a także obsługi systemu zarządzania treścią i tworzenia własnego sklepu internetowego.
Cele szczegółowe
Kształtowanie umiejętności analitycznych, skutecznego diagnozowania i rozwiązywania problemów, przedsiębiorczości oraz efektywnego posługiwania się narzędziami informatycznymi. Zdobycie umiejętności w zakresie samodzielnej analizy możliwości wdrożenia wybranych narzędzi promocji. Poznawanie alternatywnych sposobów zastosowania nowoczesnych narzędzi marketingowych w przedsiębiorstwie.
PORUSZANE ZAGADNIENIA
MODUŁ 1
Marketing na początku XXI wieku
MODUŁ 2
Pojęcie, zadania i znaczenie komunikacji w współczesnym marketingu
MODUŁ 3
Strategie marki i znaczenie wizerunku w nowoczesnym marketingu
MODUŁ 4
Marketing internetowy
MODUŁ 5
Etapy tworzenia sklepu internetowego
MODUŁ 6
Produkty w sklepie internetowym
MODUŁ 7
Sprzedaż w sklepie internetowym
MODUŁ 8
Bezpieczeństwo sklepu internetowego
WARUNKI ZALICZENIA
W trakcie realizacji kursu należy rozwiązać zawarte w poszczególnych modułach zadania. Dodatkowo, każdy moduł będzie kończył się sprawdzeniem zdobytej wiedzy poprzez interaktywny test z zastosowaniem pytań zamkniętych. Po jego rozwiązaniu uczestnik otrzyma informację zwrotną o liczbie poprawnych i błędnych odpowiedzi. Każdy z uczestników będzie miał możliwość dwukrotnego podejścia do rozwiązania testu. W celu zaliczenia kursu, użytkownik musi udzielić co najmniej 50% poprawnych odpowiedzi.
WARUNKI OTRZYMANIA ZAŚWIADCZENIA
Aby otrzymać zaświadczenie użytkownik musi udzielić co najmniej 50% poprawnych odpowiedzi.