Co? Szkolenie pt. „Jak promować instytucję w social media w roku 2024 – trendy i wykorzystanie AI”
Kiedy? 24-25 stycznia 2024, godz. 10.00-14.00
Gdzie? Online
Udział? 699 zł/770 zł (obowiązują zgłoszenia: https://frdl.org.pl/tematy/kultura-sport-ngo-promocja/promowanie/68746)
Analiza Trendów 2024 roku w wielu obszarach działań marketingowych. Uczestnicy przyjrzą się rozwojowi AI i możliwościom wykorzystania jej do usprawnienia codziennej pracy. Zobaczą czy i jakie nowości pojawiły się na platformach SM – FB, IG, TT i inne oraz jak je wykorzystać do promocji i budowania wizerunku instytucji w sieci. Omówione zostaną zalety tworzenia planów komunikacji i wyznaczania celów. Szkolenie ma charakter warsztatowy, a omawiane zagadnienia są poparte licznymi przykładami z praktyki.
Program:
1. Trendy marketingu online na 2024 rok
• Obszar treści: content marketing, video marketing, chatboty.
• Obszar grafik: kolory, formaty, fonty, sposoby na przyciągnięcie uwagi.
• Obszar obsługi klienta.
• Obszar komunikacji.
• Obszar promocji.
• Obszar technologii i AI oraz AR.
2. Jak wykorzystać najważniejsze trendy w promocji i komunikacji instytucji? Dyskusja
3. Cele na rok 2024. Czy już je znam? Czy je sobie wyznaczyłam/łem? Ćwiczenie
4. Jak nowe trendy wpływają na działania w przestrzeni Social Mediów
• Co nowego na platformach. Nowe możliwości, a może nowe podejście: Facebook, Instagram, Tik Tok, Linkedin, You Tube. Omówienie najważniejszych aspektów oraz zmian, które nastąpiły. Omówienie też tego jak je wykorzystać w promocji i komunikacji instytucji.
• Jak ja mogę wprowadzić nowe trendy w życie? Czego mogę robić więcej? Czego mniej? Co zacząć robić? Ćwiczenie dla uczestników.
• Przygotowanie planu komunikacji na najbliższy miesiąc. Jak to zrobić? Dlaczego to ważne?
• Jak się poruszać miedzy platformami? Jak tworzyć content, który można wykorzystać w wielu miejscach?
5. Czy jest recycling treści? Dlaczego warto o nim wiedzieć i pamiętać? Ćwiczenie
6. Jak trendy wpływają na strony internetowe oraz treści do nich tworzone?
7. Przegląd 3-4 fanpage FB lub innych pod kątem tego co można zrobić lepiej, inaczej. Również udział uczestników szkolenia i wypowiadanie się ich w tej kwestii
8. Burza mózgów – konkretne pomysły na działania, formaty, tematy do promocji i komunikacji instytucji online
9. Czas na pytania i dyskusja
Adresaci:
• Pracownicy działów promocji, kultury, rozwoju zajmujący się komunikacją i promocją online w tym w social media.
• Pracownicy działów informacji i public relations, biur promocji, biur prasowych i informacyjnych, w organizacjach i w administracji publicznej.
• Autorzy tekstów, informacji prasowych, artykułów i wpisów w mediach społecznościowych lub na stronie www.
Źródło: https://frdl.org.pl/tematy/kultura-sport-ngo-promocja/promowanie/68746