cyfrowekompetencje.pl

cyfrowekompetencje.pl
MENU

Raport z przesłanych prac do Konkursu GEEK

Data publikacji:  03.03.2023
Logo

Ostatni dzień zgłaszania prac do konkursu okazał się wyjątkowo emocjonujący. Z każdym odświeżeniem przybywało prac na serwerze. Zespoły walczyły do ostatniej chwili, ostatnia praca z Warszawy wpłynęła o godz. 23:58:44, pierwsza praca z Olkusza gotowa była już 14 lutego godz. 21:53:31. W sumie wpłynęły 83 prace. Byliśmy z Wami do końca i jesteśmy z Was bardzo dumni!

Do 8 marca prace będą sprawdzane pod względem uruchomienia gry oraz kompletu dokumentów i będziemy wysyłać do każdego zespołu informację o wyniku oceny formalnej. 12 marca mija termin nadsyłania poprawek, o których będziemy indywidualnie powiadamiać w mailach. Poprawki dotyczą głównie aspektów formalnych – drobnych błędów, np. braku podpisu czy sprostowania niejasności. Poprawki będą możliwe wyłącznie wtedy, gdy Komisja podczas wstępnej oceny pod względem formalnym uzna, że dana poprawka może zostać dokonana, ale nie wpływa na całość oddanej pracy.

Poniżej statystyki:

Konkurs jest rozstrzygany w dwóch kategoriach: Koncepcja Gry, Implementacja Gry.

W większości napłynęły prace ze szkół ponadpodstawowych:

Najwięcej prac spłynęło z województwa pomorskiego, następnie łódzkiego oraz podkarpackiego i śląskiego. Brawo!

Elżbieta Bowdur
Przewodnicząca Komitetu Organizacyjnego Konkursu GEEK
Docelowi odbiorcy: Umiejętności cyfrowe w edukacji
Dziedziny: Programy i kwalifikacje ogólne, bliżej niezdefiniowane
Poziom umiejętności cyfrowych: Podstawowy
Technologia cyfrowa: umiejętności cyfrowe
Typ inicjatywy: Krajowa
Głos w dółGłos w górę (Brak głosów)

Możliwość komentowania została wyłączona.