Szkołę Gospodarki Cyfrowej Professional ukończyli pierwsi kursanci – nowi Product Ownerzy. Jest to pierwsza ze specjalizacji e-commerce, jaka znalazła się w edukacyjnym centrum zainteresowania e-Izby oraz szeroko rozumianego e-handlu. Odpowiada na potrzebę rynku i daje szanse osobom, które chcą rozwijać się w cyfrowej gospodarce.
Program kursu dla Product Ownerów opracowali eksperci e-Izby w ścisłej współpracy z menadżerami e-commerce. W tej edycji objął zagadnienia takie jak: wprowadzenie w e-commerce, narzędzia Google, systemy pomiarowe i narzędzia User Experience, strategia omnichannel, metodyki projektowe oraz Big Data. Pozwoliło to nadać zajęciom praktyczny wymiar, zorientowany na efekty. Konstrukcję kursu wzmocniła też wiedza o innych wymaganiach stawianych Product Ownerom przez firmy i organizacje, które potrzebują wyszkolonych specjalistów. Pierwszy kontakt z tymi wymaganiami kandydaci będą mieli już na rozmowach kwalifikacyjnych i dalej podczas onboardingu.
Czy 3-miesięczny kurs Szkoły Gospodarki Cyfrowej Professional wystarczy, aby przyszli profesjonaliści odnaleźli się na nowych stanowiskach pracy? Na pewno Szkoła dała im dostęp do narzędzi, których używa się na co dzień w e-commerce. Podpowiedziała jak z nich korzystać, gdzie szukać dalszej wiedzy. Wiele zależy od świeżo upieczonych Product Ownerów i ich postawy.
Źródło: https://www.dlahandlu.pl/e-commerce/wiadomosci/szkola-gospodarki-cyfrowej-wypuszcza-pierwszych-aboslwentow,114842.html