Artykuły
Ocena myślenia obliczeniowego w kształceniu obowiązkowym – JRC (2022)
W ostatnich latach myślenie obliczeniowe (Computational Thinking, CT) pojawiło się jako podstawowa ...
Stan wiedzy na temat inteligentnej pracy i rozwoju umiejętności cyfrowych w praktykach dialogu społecznego i układach zbiorowych pracy
Niniejszy raport ma na celu przedstawienie aktualnego przeglądu dotyczącego wpływu i możliwości cyf...
DigComp 2.2 update: Ramy kompetencji cyfrowych dla obywateli
Od ponad dziesięciu lat ramy kompetencji cyfrowych dla obywateli (DigComp) zapewniają wspólne rozum...
Przyszłościowe systemy kształcenia dorosłych w miastach i regionach (2022 – OECD)
Rynki pracy na całym świecie zmieniają się w związku ze starzeniem się społeczeństwa, coraz szybszą...
Kształcenie i szkolenie zawodowe: Umiejętności na dziś i na przyszłość
Wysokiej jakości kształcenie i szkolenie zawodowe (VET) ma zasadnicze znaczenie dla zapewnienia lud...
#LKDForum 2021 – Księga Wyników
LKDF Forum 2021 zebrało się wirtualnie 22 września, pod hasłem Digital Skills for an Inclusive Futu...