Artykuły

Ocena myślenia obliczeniowego w kształceniu obowiązkowym – JRC (2022)

W ostatnich latach myślenie obliczeniowe (Computational Thinking, CT) pojawiło się jako podstawowa ...

Stan wiedzy na temat inteligentnej pracy i rozwoju umiejętności cyfrowych w praktykach dialogu społecznego i układach zbiorowych pracy

Niniejszy raport ma na celu przedstawienie aktualnego przeglądu dotyczącego wpływu i możliwości cyf...

DigComp 2.2 update: Ramy kompetencji cyfrowych dla obywateli

Od ponad dziesięciu lat ramy kompetencji cyfrowych dla obywateli (DigComp) zapewniają wspólne rozum...

Przyszłościowe systemy kształcenia dorosłych w miastach i regionach (2022 – OECD)

Rynki pracy na całym świecie zmieniają się w związku ze starzeniem się społeczeństwa, coraz szybszą...

Kształcenie i szkolenie zawodowe: Umiejętności na dziś i na przyszłość

Wysokiej jakości kształcenie i szkolenie zawodowe (VET) ma zasadnicze znaczenie dla zapewnienia lud...

#LKDForum 2021 – Księga Wyników

LKDF Forum 2021 zebrało się wirtualnie 22 września, pod hasłem Digital Skills for an Inclusive Futu...